اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام آشنایی با فرآیند خرید فالوور پاپ اپ اینستاگرام از طریق PopUp جذب فالوور یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌‌های این روزهای مشاغل و البته بسیاری از کاربران شده است. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که روش‌‌هایی زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد و ‌‌می‌‌تواند کاربران را به سمت حساب شما سوق دهد؟ افزایش فالوور واقعی از طریق پاپ آپ یکی از موثرترین روش‌‌ها می‌باشد. در ادامه این پست با ما همراه باشید تا با افزایش فالوور واقعی از طریق تبلیغات پاپ آپ بیشتر آشنا شوید. تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام در این روش، افراد کاملا داوطلبانه و از طریق یک اعلان به حساب شما ‌‌وارد ‌‌می‌شوند. این در حالی است که در روش اجباری‌‌‌، فالوورها بدون هیچ اراده و علاقه‌ای به حساب اینستاگرام شما اضافه ‌‌‌‌‌می‌شوند‌‌‌، بنابراین این روش دارای افت زیادی  (خارج شدن از عضویت) است که بسته به محتوا‌‌‌، معمولا بین 30 تا 70 درصد متغیر است.‌‌‌ در تبلیغات پاپ آپ، علاوه بر افت کمتر عضویت، با دریافت نمایش بالاتر نسبت به روش اجباری روبرو خواهید شد.  تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام با ارسال طیف گسترده‌ای از تبلیغات‌‌‌، چند صد هزار نفر صفحه شما را در تلفن خود مشاهده ‌‌‌‌‌می‌کنند و با شما و کارتان آشنا ‌‌‌‌‌می‌شوند. اگر آنها محتوا و فعالیت شما را دوست داشته باشند‌‌‌، شما را دنبال ‌‌‌‌‌می‌کنند، زیرا آنها افراد واقعی هستند و با اقتدار کامل شما را دنبال ‌‌‌‌‌می‌کنند‌‌‌، اگر خوب کار کنید مطمئنا نتایج بسیار بیشتری نسبت به روشهای دیگر خواهید گرفت. 

  

 

افزایش فالوور واقعی از طریق تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام را شروع کنید و نترسید

تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام نوعی تبلیغات آنلاین است که بر جذب ترافیک وب متمرکز است. آنها معمولا با کمک جاوا اسکریپت یا Adobe Flash در یک پنجره مرورگر جدید تولید می‌شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های تبلیغات آنلاین است، اما در میان کاربران وبگردی محبوب نیست. 

به منظور جلب توجه و حمایت کاربران وب ، اغلب تبلیغ‌کنندگان از تبلیغات اینترنتی پاپ آپ بهره می‌گیرند. از جمله این نوع آگهی‌ها، می‌توان به تبلیغات واقع در صفحه‌ای که می‌خوانید، آگهی‌هایی که هنگام کلیک کردن از یک صفحه به صفحه دیگر ظاهر می‌شوند، تبلیغاتی که هنگام جستجوی کلمه کلیدی یا اصطلاح ظاهر می‌شود، تبلیغاتی که بسیار متحرک هستند یا به عنوان بازی‌های تعاملی ظاهر می‌شوند، تبلیغاتی که مانند وب سایت‌های مستقل به نظر می‌رسند و تبلیغاتی که در ایمیل، سایت‌های مارک‌دار یا صفحات وب حمایت شده ظاهر می‌شوند، اشاره کرد.https://www.wordstream.com/blog/ws/2019/09/23/pop-up-advertising


پنجره‌های بازشو فقط بخشی از روش‌ها در این جهان در حال گسترش افزایش فالوور با پاپ اپ برای دستیابی به مصرف‌کنندگان آنلاین هستند. تبلیغات پاپ آپ در یک پنجره مرورگر جدید با اشکال و اندازه‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. معمولا، این پنجره‌ها به شکل مرورگر کوچک شده و با دستورات Close ، Minimize و Maximize می‌باشند. پنجره های پاپ آپ به سادگی در یکی از قالب‌های کنار فضاهای ثابت درون یک صفحه، برنامه‌های بینابینی (بین صفحات)، جستجو، رسانه‌های غنی، سایت‌های خرد، ایمیل و سایر موارد می‌باشند. دلیل استفاده از آنها کارکرد مناسب‌شان است، به همین دلیل بازاریاب‌ها همچنان به سمت آنها تمایل دارند.

 

تبلیغات پاپ آپ

چرا تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام جواب می‌دهد؟

حتی با داشتن 100 بازدید کننده در روز، استفاده از یک پاپ آپ اشتراکی در خبرنامه هر ماه تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام بین 92 تا 274 مشترک به شما ارائه می‌دهد. اما چرا؟ چرا وقتی این همه مردم از آنها شکایت تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام را اینجا کلیک کنید دارند این موارد کارساز است؟ چند دلیل اصلی وجود دارد:

پنجره‌های بازشو به همه نشان داده ‌می‌شوند. کور بودن بنر به همان دفعاتی که در تبلیغات نمایشگاهی رخ ‌می‌دهد در وب سایت شما نیز اتفاق ‌می‌افتد. پنجره‌‌های پاپ آپ (به دلیل اینکه باید بسته شوند) 100٪ میزان مشاهده  دارند. ممکن است نرخ تبدیل 3٪ چندان قابل ملاحظه نباشد، اما با گذشت زمان به تعداد قابل توجهی تبدیل ‌خواهد شد.

پنجره‌‌های پاپ آپ هنگا‌می‌ که بازدیدکنندگان سایت درگیر هستند‌‌، پیا‌می ‌را ارائه ‌می‌دهند. پنجره‌‌های بازشوئی که به خوبی پیاده‌سازی شده‌اند دقیقا هنگا‌می‌ که بازدیدکنندگان سایت شما به احتمال زیاد روی آن کلیک ‌می‌کنند، سریع اعلان ‌می‌شوند. تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام

پنجره‌‌های پاپ آپ ارزش ارائه ‌می‌دهند. پنجره‌‌های بازشو مناسب و پر استفاده، ارزش بالایی را برای خوانندگان و بازدیدکنندگان سایت شما فراهم ‌می‌کنند. 

نمی‌توان از پنجره‌‌های پاپ آپ چشم پوشی کرد. برخلاف پیام اشتراکی وبلاگ نوار کناری یا آنچه در پاورقی وب سایت شما وجود دارد‌‌، یک پنجره بازشو (طبق تعریف) دیده ‌می‌شود. حتی اگر آن را ببندند‌‌، پیام شما ابلاغ شده است. 

 

 نحوه استفاده از پاپ آپ برای دریافت طرفداران و دنبال‌کنندگان بیشتر

بیایید درباره نحوه جذب طرفداران و دنبال‌کنندگان بیشتر صحبت کنیم. وبلاگ شما از مجموع نمایه‌های اجتماعی شما بازدید بیشتری دارد. نیازی به گفتن نیست که بازدید‌کنندگان شما تصمیم آگاهانه برای خواندن وبلاگ شما گرفته‌اند. این مقاله فقط یکی از استراتژی‌هایی را که می‌تواند وبلاگ شما را به یک معدن طلای از طرفداران و دنبال‌کنندگان تبدیل کند، پوشش می‌دهد. ما دقیقا نحوه کار آنها را به شما نشان خواهم داد و چهار عنصر اساسی برای تنظیم صحیح آنها را به شما یاد می‌دهیم.

اولاً، پشتیبانی از اینستاگرام فقط می تواند برنامه اپل (iPod، iPhone، iPad) تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام باشد. با این حال، در بهار سال 2012، شروع به ظاهر شدن در تلفن های همراه کرد. تا همین اواخر، این شبکه به طور روزانه تعداد منتخبان را به هم متصل می کرد. و خوبی که پیدا می شود مناسب به نظر می رسد، زیرا نامتعارف و صادق اغلب بهترین یا یک چیز نامیده می شود. به عنوان یک کارمند، ممکن است لازم باشد بپرسید: "چگونه یک حساب اینستاگرام را حذف کنم؟"

چرا مردم می خواهند داستان های خود را بشویید
موج حضور در شبکه های اجتماعی ناشی از فروش دانش در فیس بوک بود. و برای رسیدن به آن با تغییر تغییر با برخی از محتوای پلاک جایگزین شده است که می تواند از حق کاربر برای عدم حساب کاربری در اینستاگرام استفاده کند. بنابراین، پس از ردیابی مجدد چهره، تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام یک پاراگراف ظاهر می شود که نشان می دهد که سرمقاله و تصاویر ممکن است در برخی موارد دوستانه باشند، بدون شهادت صاحبان.

آگهی
از جمله اینکه برای اینکه منتظر خدمات بمانند، یا افرادی که به اندازه کافی قوی هستند تا روابط عمومی و بازاریابی را کنترل کنند جذب شدند، اما به صورت عمده می دهند. تعداد زیادی از کلیسا، رای گیری، سازماندهی و آشتی در مورد آشتی جدید از طریق ایمیل اعضا شروع شد. به دلیل ظاهر بد فیس بوک، آنها اکنون خوشحال هستند و می خواهند آماده شوند و در اینستاگرام استوری به اشتراک بگذارند.

اطلاعات اضافی
حذف یک داستان از کتابی که روی یک دستگاه در حال کار نصب شده است، تا به امروز وجود تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام ندارد. مهم نیست که چه سیستم عامل یا خواننده ای روی تلفن یا رایانه لوحی شما نصب شده است، همچنان باید از دستگاه با آن استفاده کنید.
شما به فضای ذخیره سازی در رایانه دسترسی ندارید اگر، باید با سیستم ها فریب بخورید. این ناموفق است، زیرا می توانید با استفاده از فضا یا آپلود هر گونه کمک مالی، حساب اینستاگرام را هک کنید، زیرا امروزه برنامه های زیادی وجود دارد. ضعیف ترین کاربران اپرا، سافاری، کروم هستند. در صفحه کامپیوتر، لازم است بتوانید گوشی و کامپیوتر خود را شناسایی کنید.
داستان در معرض به روز رسانی است، بنابراین داستان باید با دقت مدیریت شود. متأسفانه، اگر پرنده پیوندی برای تمرین پیدا کند، داستان شما می تواند منتشر شود.
ابتدا هر دستگاهی را که روی رایانه خود نصب کرده اید باز کنید.
به صفحه اصلی اینستاگرام بروید.
در صفحه اصلی سایت بر روی "ورود" کلیک کنید.
به اینترنت و وب سایتی که برای واریز به حساب خود استفاده می کنید وارد شوید. تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام پس از ورود به سیستم، روی "ثبت نام" کلیک کنید.
پس از اینکه آن را در سمت راست وارد کردید، نام یا نامی که برای برگرداندن نماد استفاده کرده اید در بالای صفحه ظاهر می شود. در خط با نامی که باید یک بار بازی کنید، پس از اتمام در گوشه دیگر صفحه، یک لیست کشویی و موارد دیگر وجود خواهد داشت. روی "ویرایش پس زمینه" کلیک کنید.

چطور بریم جلو

 
استوری ها در اینستاگرام
پایین سمت راست صفحه اصلی را ببینید. عبارت "می خواهم حسابم را ببندم" خواهد بود. پس از کلیک بر روی آن موارد اصلی نمایش داده می شود که از شما می خواهد دلیل فسخ را انتخاب کنید.
از آنجایی که نمی‌توانید بدون اثبات دلیل، استوری را در اینستاگرام پست کنید، توصیه می‌شود در صورتی که چیزی در دسترس نیست، «سایر» را انتخاب کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید بگویید چرا واقعاً اکانت خود را حذف کرده‌اید، این دلیل را انتخاب کنید.

حذف استوری در اینستاگرام
پس از تصمیم گیری در مورد دلیل، باید رمز عبور خود را دوباره وارد کنید. این نیرو لازم است تا اطلاعات خود را به طور ناگهانی از دست ندهید و هیچ کس جز شما نتواند حساب شما را ایمن کند. اگر نیازی به وارد کردن رمز عبور ندارید، شخصی که وارد رایانه یا تلفن شما شده است می‌تواند به راحتی پروفایل شما را بدون دردسر حذف کند.

نحوه بستن استوری در اینستاگرام
ورود به وب سایت همچنان دکمه نهایی انتخاب شما را تأیید می کند.
آگهی
هفت میوه دارد
فراموش نکنید که عکس‌ها و ویدیوهای خود را برگردانید، زیرا می‌توانید تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام در عرض چند دقیقه با فشار دادن چند کلید اکانت اینستاگرام را حذف کنید و دیگر قادر به برگرداندن آنها نخواهید بود. قبل از انجام فعالیت های بالا چند بار در نظر بگیرید، ممکن است بتوانید فقط تصاویر را ذخیره کنید. این توصیه به این دلیل است که پس از حذف حساب کاربری دیگر نمی توان برای استفاده از هیچ ایمیلی که از راه دور در حساب کاربری ثبت می شود یا یک نام کاربری ثبت نام کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد