اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

آنتونیو کونته در قاب رئال مادرید به عنوان جانشین زین الدین زیدان با مکس آلگری برای پیوستن دوباره به یوونتوس

رئال مادرید به آنتونیو کونته به عنوان جانشین زین الدین زیدان نگاه می کند. ماسیمیلیانو آلگری ، گزینه اول ، قصد بازگشت به یوونتوس را دارد. کونته پس از هدایت آنها به قهرمانی در سری A ، نیاز به کاهش مالی قابل توجهی از اینترمیلان داشت.

به نقل از اسکای ایتالیا ، آنتونیو کونته پس از از دست دادن انتخاب اول مکس آلگری ، به عنوان جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید در نظر گرفته می شود. 

 

 پس از آنکه زین الدین زیدان برای دومین بار از این هفته از برنابئو کنار رفت ، غول های اسپانیایی امیدوار بودند که هدف بلند مدت آلگری را تعیین کنند - اما او قصد دارد بازگشت پر هیجان به یوونتوس را به جای آندره پیرلو انجام دهد.


آنها اکنون به کنته روی آورده اند که به دلیل نیاز به کاهش مالی قابل توجه ، بعد از جدا شدن از اینترمیلان در روز چهارشنبه علی رغم هدایت آنها به عنوان قهرمانی سری A ، بازیکن آزاد است.کونته با خود یوونتوس و همچنین چلسی و اینتر در این فصل برنده عنوان قهرمانی است.


ایجنت آلگری روز سه شنبه در مادرید بود اما برای دومین بار در حرفه خود ، رئال را به نفع طلسم دوم با باشگاه سابق خود رد کرد.جدایی او پس از آن انجام شد که رئال در پایان لیگ به رقبای خود در شهر اتلتیکو مادرید با شکست ناچیزی دست یافت. رئال در لالیگا با دو امتیاز عقب تر از اتلتیکو در جایگاه دوم ایستاد و در مرحله نیمه نهایی و کوپا دل ری از لیگ قهرمانان دور شد و در مرحله 32 بازی فصل را بدون پیروزی برای اولین بار در 11 سال گذشته به پایان برد. در خارج از زمین ، رئال یکی از مهمترین بازیکنان جدایی ناکام سوپرلیگ با رئیس باشگاه ، فلورنتینو پرز بود ، که بارها از این طرح دفاع کرد و با یوفا درگیر جنگ کلمات بود که هیچ نشانه ای از کند شدن سرعت را نشان نمی دهد.


در بیانیه باشگاه آمده است: "اکنون وقت آن است که به تصمیم وی احترام بگذاریم و از او به خاطر حرفه ای بودن ، فداکاری و اشتیاق در این سالها و آنچه چهره او برای رئال مادرید نشان می دهد ، قدردانی کنیم."


"زیدان یکی از اسطوره های بزرگ رئال مادرید است و افسانه او فراتر از آن چیزی است که او به عنوان مربی و بازیکن باشگاه ما بوده است. او می داند که او در قلب رئال مادرید است و رئال مادرید است و همیشه او خواهد بود. 

رئال در تابستان امسال به پیشنهادهای هازارد و بیل گوش خواهد داد

رئال مادرید در تابستان امسال در میان علاقه مستمر خود به کیلیان امباپه و ارلینگ هالاند ، به پیشنهادات ادن هازارد و گرت بیل گوش خواهد داد.


هازارد از زمانی که دو سال پیش از چلسی نقل مکان کرد با معامله ای به ارزش 130 میلیون پوند فقط 5 بار موفق به گلزنی شده است.

مشکلات مصدومیت به این معنی است که بلژیکی در دو فصل در اسپانیا فقط در 43 بازی در تمام مسابقات حضور داشته است.


این بازیکن 30 ساله در بازی شنبه مقابل ویارئال در ترکیب نبود زیرا رئال کار خود را در مرحله دوم لالیگا به پایان رساند ، با دو امتیاز عقب از اتلتیکو مادرید ، قهرمان.


سقوط سوپرلیگ پیشنهادی اروپا ، به علاوه علاقه مستمر آنها به Mbappe و Haaland ، به این معنی است که رئال مادرید نیاز به جمع آوری پول از فروش بازیکنان در این تابستان دارد.


رئال و همچنین هازارد و بیل ، پیشنهادات بازیکنان دیگر مانند لوکا جوویچ را نیز گوش خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد