اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

آموزش بسکتبال حرفه ای

کمپ های آموزشی بسکتبال یکی از پرطرفدارترین برنامه های Combine Academy هستند. هر کمپ شامل یک برنامه تمرینی گسترده و قوی است که به ورزشکاران اجازه می دهد در تنظیمات فردی و گروهی، همراه با بخش های رقابتی و دوهای آزاد تمرین کنند. اردوهای آموزشی کاملاً قابل تنظیم هستند تا اطمینان حاصل شود که هر ورزشکار در حال کسب تجربه، مجموعه مهارت و دستیابی به اهداف خارج از فصل خود است. با توجه به اینکه تمرینات خارج از فصل برای آمادگی و توسعه ورزشکاران مدرن اهمیت دارد، کمپ های آموزشی ما به گونه ای طراحی شده اند که در طول فصل به ورزشکار مزیت رقابتی بدهد.


اردوهای آموزشی بسکتبال


خدمات اردوی آموزشی توسعه بازیکن ارائه شده:

سیستم تمرینی COMBINE ACADEMY شامل مجموعه ای از روش های موفق است که توسط کارکنان آموزش با تجربه NBA/NCAA توسعه داده شده است و برای سوق دادن بازیکنان در تمام سطوح به حداکثر پتانسیل خود استفاده می شود. سوابق متنوع بسکتبال کارکنان توسعه بازیکن Combine's در زمینه بازی، مربیگری و تجربه توسعه بازیکن در همه سطوح به آنها این امکان را داده است که اعتماد بسیاری از مشتریان بسکتبال NBA و حرفه ای را جلب کنند.


تمرین پیش از درافت NBA

توسعه مهارت/بازیکن

ترکیب افزایش اندازه‌گیری (جهش عمودی، چابکی مسیر، طول بال‌ها، دسترسی ایستاده، ¾ سرعت در زمین)

آزمایش اندازه گیری ترکیبی (جهش عمودی، چابکی مسیر، طول بال ها، دسترسی ایستاده، سرعت ¾ زمین)

جلسات تیراندازی اضافی

اجراها/مسابقه باز

تمرینات فیلمبرداری شده

تفکیک آماری تمرینات

آموزش عملکرد ورزشی

تهویه/تمرینات قلبی عروقی

اتاق و تخته

وعده های غذایی و میان وعده

دسترسی به مشاوره پس از ترکیب

عضویت در خدمات قرارگیری کالج / حرفه ای را ترکیب کنید

مکمل های غذایی (هزینه های اضافی اعمال می شود)


امکانات و امکانات رفاهی


COMBINE ACADEMY در شارلوت، NC، در منطقه محبوب لینکلنتون در محوطه ای زیبا به مساحت 43 هکتار واقع شده است. منطقه لینکلنتون بخشی امن و مرفه از جامعه شارلوت است که مدارس، فروشگاه‌ها و رستوران‌های عالی دارد. شارلوت یکی از سریع ترین شهرهای بین المللی در حال رشد در ایالات متحده است که حمل و نقل عمومی عالی و یک فرودگاه بین المللی با دسترسی آسان به شهرهای بزرگ در سراسر جهان ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد