اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

149 امین دوره آزاد: کالین موریکاوا پیروزی بزرگ تاریخی را خوشحال می کند و قول داد که برای کسب بیشتر تلاش کند

149 امین دوره آزاد: کالین موریکاوا پیروزی بزرگ تاریخی را خوشحال می کند و قول داد که برای کسب بیشتر تلاش کند

"مسابقات قهرمانی آزاد بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد ، بخشی از زندگی من در بقیه زندگی من خواهد بود. برای اینکه بخشی از آن تاریخ باشم ، بسیار جذاب است. با شنیدن" قهرمان گلف سال "، لرزید!"

توسط کیت جکسون در Royal St George's

آخرین به روز رسانی: 19/07/21 5:58 صبح

  

راب لی ، اندرو کلتارت و دام لورا دیویس لحظه های کلیدی را از دور برنده بزرگ کولین موریکاوا در 149th Open مرور می کنند

کالین موریکاوا پس از ایجاد تاریخ گلف با پیروزی دو شوت خود در رویال سنت جورج ، در تلاش بود تا میزان پیروزی "ویژه" اوپن خود را درک کند.


موریکاوا از عدم تجربه خود در دوره های پیوند برای برگزاری اردن Spieth و جشن گرفتن اولین قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی سرپیچی کرد و اولین بازیکن گلف شد که در اولین تلاش پس از پیروزی PGA در سال گذشته موفق به کسب دو رشته مختلف شد.


موریکاوا با داشتن شریک بازی و رهبر یک شبه لویی اوستویزن در تلاش برای یافتن شکلی بود که به او کمک کرده بود با ثبت امتیاز نیمه 129 خود رکورد جدید Open را ثبت کند ، در روز آخر عملکرد آرام و جمع آوری شده ای را نشان داد و یک گلدان را از کارت خود دور نگه داشت. 66


موریکاوا اولین بازیکنی است که پس از بن کرتیس در سال 2003 در اولین بازی خود به پیروزی رسیده است

موریکاوا اولین بازیکنی است که پس از بن کرتیس در سال 2003 در اولین بازی خود به پیروزی رسیده است

سه مرغ پرنده پشت سر هم 32 عدد را به بیرون بستند و یک برتری کوتاه چهار ضربه ای به او دادند که وقتی Spieth پرنده های 10 ، 13 و 14 را به یک رساند ، اما موریکاوا در 14 سالگی یک ضربه محکم و ناگهانی 20 فوت را برای مرغداری جمع کرد و با خیال راحت خانه را به خانه برد برنده 15 در برابر


موریکاوا ، که اولین بازیکنی است که پس از بن کورتیس در همان مکان در سال 2003 در اولین بازی خود برنده شد ، گفت: "ما فقط چهار رشته در سال می گیریم و هر یک از آنها بسیار خاص است." یک قهرمانی آزاد برای اولین بار و پیروزی در آن ، بسیار ویژه تر خواهد بود.




"من PGA را برنده شدم ، و سپس به عنوان قهرمان مدافع برگشتم و احساس می کنی مثل اینکه تعلق داری ، این قسمت تا پایان عمر بخشی از تو خواهد بود. مسابقات قهرمانی آزاد بخشی از زندگی من خواهد بود. بقیه زندگی من مهم نیست که چه اتفاقی می افتد.


"بخشی از آن تاریخ است ، بسیار جذاب است. با شنیدن" قهرمان گلف باز سال "، لرز!


کالین موریکاوا در Royal St George's به هواداران ادای احترام می کند و بحث در مورد معنای او برای رسیدن به عنوان قهرمان گلف بهترین بازیکن سال در The Open

موریکاوا همچنین نشان داد که چگونه بروکس کوپکا به او کمک کرد تا ذهنش را در فقط سومین تور PGA تور خود به عنوان یک حرفه ای در فصل تازه کار خود در 2019 آغاز کند.


وی افزود: "شما سعی می کنید وقتی تازه کار هستید یا تازه کار هستید یا اولین بار است به همه چیز گوش ندهید." "و اگر این کار را انجام دهید ، انجام می دهید. گاهی اوقات به افراد می رسد.


"اما من شنیدم که بروکس در مسابقات مسافران مسافرتی گفت که او برای بردن آنجا بود. هنگامی که او طرفدار طرفداری شد ، آنجا بود تا برش دهد. سپس او به 30s بالا و 20s برتر و 10s برتر رفت. از آن روز من فقط به ، "بیایید بیرون برویم و برنده شویم".



دور نهایی همانطور که اتفاق افتاد

لحظات مهم را از روز آخر مسابقه 149th Open در رویال سنت جورج تجربه کنید


"بنابراین زمانی که سال گذشته در PGA بودم ، قبلاً در این مسابقات با همه این بچه ها ، همه بچه های نامدار بازی کرده بودم و احساس می کردم یک اتفاق عادی است.


"بنابراین من این هفته نگران بازی در برابر دیگران نبودم. من فقط سعی می کنم زمین گلف را یاد بگیرم. یادگیری یک زمین گلف به سبک پیوندها سخت است زیرا دامنه های زیادی وجود دارد ، و من دوست دارم همه چیز را بدانم. من دوست دارم هر جزئیات ممکن را بدانم ، اما انجام این کار در اینجا دشوار است.


"بنابراین شما باید در مورد همه چیز دقیق باشید ، و اینگونه بود که من به آن به عنوان یک چالش نگاه می کردم و مشتاقانه منتظر آن بودم."


موریکاوا اکنون تنها در هشت شروع دو پیروزی بزرگ کسب کرده است

موریکاوا اکنون تنها در هشت شروع دو پیروزی بزرگ کسب کرده است

موریکاوا اکنون تنها در 8 شروع دو پیروزی بزرگ به نام خود کسب کرده است ، اما او همچنان مصمم است که بیشتر از اینکه زمان زیادی را برای تأمل در دستاوردهای تاریخ ساز خود صرف کند ، تلاش کند.


وی افزود: "وقتی تاریخ می سازید ، درک آن دشوار است و واقعاً پذیرفتن آن دشوار است." "در 24 سالگی ، بازگشت به دو سال کوتاه بسیار دشوار است که من یک حرفه ای بوده ام و می دانم چه کار کرده ام زیرا بیشتر می خواهم. من از این لحظات لذت می برم و آن را دوست دارم ، و می خواهم به خودم یاد بدهم تا کمی بیشتر آن را در آغوش بگیریم.


"اما من فقط چیزهای بیشتری می خواهم. وقتی تو در این لحظات باشی و واقعاً کاری را که دوست داری دوست داشته باشی ، که من عاشق بازی گلف و رقابت با این بچه ها هستم ، این بهترین لحظه ها هستند زیرا اعصاب به تو فشار می آورند تا فقط یک فرد بهتر باشی "


لحظه ای را تماشا کنید که کالین موریکاوا توانست پیروزی خود را در The Open به اتمام برساند ، و با استفاده از رنگ سبز نهایی دومین عنوان اصلی خود را بدست آورد

خونسردی غیرقابل انعطاف Morikawa از ویژگیهای عملکرد نهایی او بود ، اگرچه او اعتراف کرد وقتی Spieth و Jon Rahm در حال انجام حرکتهای خود در عقب بودند ، عصبانیت خود را پنهان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد