اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

شیرهای انگلیس و ایرلند: آنچه کارشناسان پس از پیروزی مقابل استورمرز گفتند

شیرهای انگلیس و ایرلند: آنچه کارشناسان پس از پیروزی مقابل استورمرز گفتند

مارکوس اسمیت ، بازگشت آلون وین جونز و افکار قبل از اولین آزمون همه تحت پوشش کارشناسان اسکای اسپورت بود که پس از پیروزی شیرهای انگلیس و ایرلند مقابل استورمرز در آخرین مسابقه خود پیش از رویارویی با Springboks شنبه آینده

توسط اتحادیه راگبی Sky Sports

آخرین به روزرسانی: 19/07/21 6:04 صبح

  

مارکوس اسمیت اولین شروع خود را برای شیرها در برابر طوفان ها به دست آورد

مارکوس اسمیت اولین شروع خود را برای شیرها در برابر طوفان ها به دست آورد

شیرهای انگلیس و ایرلند در دومین درگیری روز شنبه خود با استومرز به پیروزی برگشتند و در درگیری در کیپ تاون 49-3 پیروز شدند.


این آخرین فرصت سرمربی وارن گاتلند برای اداره قانون بر تیمش بود تا اینکه هفته آینده سری تست مقابل آفریقای جنوبی آغاز شود.


این مسابقه علاوه بر اینکه یک پیروزی قانع کننده بود ، بازگشت آلون وین جونز به مصدومیت را پس از مصدومیت به همراه داشت و مارکوس اسمیت باعث شد شیرهایش تعظیم کنند ، و سایر نکات صحبت کننده در میان موضوعاتی بود که توسط کارشناسان اسکای اسپورت پوشش داده شد.



جونز در حالی که شیرها از استورمرز دیدن می کنند برمی گردد

شیرهای انگلیس و ایرلند با برتری 49-3 مقابل استورمرز در روز شنبه برای اولین آزمایش خود در برابر اسپرینگ بوکس آماده شدند.


اوگارا: شیرها نباید اسمیت را "خرد" کنند

فقط یک هفته پس از دریافت تماس غافلگیرانه به تیم شیرها به عنوان پوشش در نیمه پرواز ، مارکوس اسمیت علیه Stormers وارد عمل شد و نمایش مطمئنی را تولید کرد.


اما در حالی که شماره 10 شیرهای سابق رونان اوگارا احساس می کرد بازیکن هارلکینز توانایی بالایی از خود نشان می دهد و می تواند گزینه اول تور 2025 به استرالیا باشد ، بزرگ ایرلندی احساس می کند که صحیح نیست که وی را برای شرکت در آزمونهای مقابل جنوب انتخاب کند آفریقا




اوگارا گفت: "من فکر می کردم که او باهوش ، چالش برانگیز و قاطع است ، به غریزه خود اعتماد داشت ، اما همچنین در برنامه بازی نیز بازی می کرد." "من فکر می کنم شما در تور بعدی به آزمایشگر آزمایش شیرها نگاه می کنید ، اما احتمالاً برای این تور ... او را در دیگ قرار نداده اند.


"شما نمی توانید این پسر را له کنید. بازی مقابل استورمرز تا شنبه هفته آینده از چند قطب دور است - هیچ ربطی ندارد. بله ، او در همه چیز عالی است ، اما 10 بازی اول شما به عنوان یک بازیکن جوان گردباد است. شما واقعاً آنها را به یاد نمی آورید ، شما به عنوان شماره 10 با تجربه بهتر می شوید.


مگی آلفونسی و رونان اوگارا در مورد اولین تأثیرگذار مارکوس اسمیت برای شیرها تأمل می کنند. رونان همچنین استفاده الکس پین از کلمه razzmatazz را تصحیح می کند!

"این پسر به طرز وحشتناکی خوب است و آینده بزرگی در پیش دارد اما به دنبال شروع وی در آخر هفته آینده صحیح نخواهد بود بر اساس کار خوبی که سایر شماره 10 های تیم انجام داده اند."


آلفونسی: جونز به تناسب اندام بازگشت ، اما تست اول را شروع نمی کند

سه هفته پس از متحمل شدن از ناحیه دررفتگی شانه در مسابقه با ژاپن در موریفیلد ، آلون وین جونز ، کاپیتان تور اصلی ، برای بازی شیرها به میدان آمد و چون از نیمکت به عنوان جایگزین آدام بیرد هموطن خارج شد.


مگی آلفونسی احساس کرد کاپیتان ولز جونز نشان داد که نباید هیچ گونه نگرانی در مورد آمادگی جسمانی او وجود داشته باشد ، اگرچه پیروز جام جهانی راگبی زنان 2014 در مورد اینکه آیا باید اولین تست را مقابل اسپرینگ باکس آغاز کند ، احتیاط کرد.


آلفونسی گفت: "ما مقدار زیادی از او ندیدیم ، اما من فکر می کنم نکته اصلی این است که او از پس بازی برآمد." "او وارد کار شد و می دیدی که او واقعاً می خواهد خودش را درگیر کند. چند بار شانه چپ خود را فقط به خاطر ضربه زدن نشان داد تا نشان دهد که تست را آماده کرده است.


آلون وین جونز در حالی که به دنبال شانه دررفته خود در اوایل تور به کار بازگشت ، از نیمکت بیرون می آید

"شما وقتی وارد زمین شدید احساس کردید ، مردم از او س questionsال می کردند و او فقط تیم را مستقر کرد. بر اساس آنچه امروز دیدیم ، من فکر می کنم که او نشان داده است که از تناسب اندام و توانایی برخوردار است زیرا خودش را درگیر کرد.


"آنچه اکنون اتفاق خواهد افتاد این است که کمی معضل انتخاب ایجاد خواهد کرد. او لزوما به خود نشان نداده است که یک ردیف دوم خوب باید باشد ، اما او مناسب است و یک رهبر است و به طور بالقوه کنترل آن تیم را به دست خواهد گرفت. تست اول


"من فکر می کنم این واقعا سخت است ، اما او امروز نمی تواند در تیم آزمایش من باشد."


Warburton: Lions باید بازی تخلیه را در خط مقدم نگه دارد

سام واربرتون به ویژه تحت تأثیر بازی تخلیه شیرها در این تور قرار گرفته و شواهد بیشتری را در پیروزی مقابل طوفان ها مشاهده کرده است ، با استناد به روش الیوت دالی برای تلاش جک کانان ، و معتقد است که این مجموعه برای آنها بسیار مهم خواهد بود علیه آفریقای جنوبی.


نکات مهم در حالی که شیرهای بریتانیا و ایرلند در آخرین گرم شدن تور آفریقای جنوبی با استورمرز روبرو شدند

واربرتون گفت: "آنچه چشمگیر است وقتی آنها از زمین بارگیری می کنند یا به دنبال گزینه هایی در داخل 10 هستند یا وقتی علی پرایس تصمیم می گرفت مدافعان تصمیم بگیرند."


"من فکر می کنم تمایل به دنبال بارگیری پس از تماس چیزی است که من قطعاً در این تور تا کنون دیده ام. شیرها این کار را بر خلاف طوفان ها انجام دادند ، اما مشکل این است که وقتی شما در برابر آفریقای جنوبی بازی می کنید خیلی بیشتر در

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد