اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

149 امین دوره آزاد: روری مک آیلروی معتقد است بد نظمی منجر به اشتباهات زیادی در ساندویچ شده است

"من در این هفته 17 پرنده ساخته ام ، که بیش از اندازه کافی برای به چالش کشیدن برای پیروزی در این مسابقات گلف است. فقط من اشتباهات زیادی مرتکب می شوم ، و این بخشی است که باید برای درست کردن آن تلاش کنم."

توسط کیت جکسون در Royal St George's

آخرین به روزرسانی: 18/07/21 4:22 بعد از ظهر

  

Rory McIlroy علی رغم انجام 17 پرنده در چهار دور ، در همان سطح قرار گرفت

Rory McIlroy علی رغم انجام 17 پرنده در چهار دور ، در همان سطح قرار گرفت

خشکسالی بزرگ روری مک آیلروی پس از آنکه اشتباهات دیگری در Royal St George's به وجود آمد ، به یک هشتمین سال گسترش خواهد یافت.


مک یلروی در طول هفته 17 پرنده را باید در تلاش برای کسب عنوان دوم Open دید ، اما او بعد از دورهای 70 ، 70 ، 69 و 71 ، او را مجبور کرد تا هزینه "اشتباهات ذهنی" زیادی را بشمارد. برای قهرمانی


خشکسالی بزرگ مک آی آیلروی اکنون به یک سال هشتم گسترش خواهد یافت

خشکسالی بزرگ مک آی آیلروی اکنون به یک سال هشتم گسترش خواهد یافت

کاری که وی زیر نظر مربی نوسان پیت کوئن انجام داده است ماه گذشته تقریباً در مسابقات اوپن ایالات متحده جایزه گرفت ، جایی که او مجبور شد به تساوی برتری برسد قبل از اینکه چالش روز آخر خود را کمی با دو سوراخ کارت شکنی از بین ببرد بعد از نوبت


اما پیشرفتی که احساس کرد در Torrey Pines به دست آورده است ، یک قدم به عقب در ساندویچ برداشته شد ، و اگرچه تعداد پرندگانش از هفته مثبت بود ، اما مک ایلروی کاملاً از نیاز به غلط دادن اشتباهات در صورت تصمیم به اولین عنوان بزرگ از سال 2014.


وی گفت: "برای من در هر لحظه فقط روند تلاش برای بازگشت به نوع فرم و نوعی از سطحی است که می دانم می توانم در آن بازی کنم." "من احساس می کردم که در Torrey Pines نزدیک هستم.



بهترین قیمت ها را دریافت کنید و در یکی از 1700 دوره در سراسر انگلیس و ایرلند دوره ای را رزرو کنید


کد ، شهر ، یا کد پستی را وارد کنید

جستجو کردن

"اما اگر می خواهید کسی به مدت یک هفته حتی برای شما شلیک کند من مرد شما هستم! تعداد زیادی پرنده در آنجا وجود دارد اما تعداد زیادی گلدان نیز وجود دارد. من فکر می کنم این فقط اجتناب از الکی و اشتباهات ذهنی است.


"من در این هفته 17 پرنده ساخته ام ، که بیش از حد کافی برای به چالش کشیدن برای پیروزی در این تورنمنت گلف است. فقط من اشتباهات زیادی مرتکب می شوم ، و این بخشی است که باید برای درست کردن آن تلاش کنم.


"این که آیا این تلاش برای مقابله با لکه های بد کمی پرخاشگرانه است یا اینکه خودم را در لکه های بد قرار می دهم ، اما این فقط یک مسئله است که فقط سعی می کند اشتباهات را درست کند.


مکیلروی اعتراف می کند عدم نظم و انضباط منجر به اشتباهات زیادی شده است

مکیلروی اعتراف می کند عدم نظم و انضباط منجر به اشتباهات زیادی شده است

"به اندازه کافی چیزهای خوب در آنجا وجود دارد تا در این مسابقات گلف شرکت کنند ، اما من با برخی از اشتباهاتی که مرتکب می شوم به خودم اجازه چنین کاری را نمی دهم."


مک یلروی قول داد که در مورد نکات مثبت هفته خود در The Open تأمل کند و از این واقعیت که بسیاری از بازیکنانش دلیل تصمیم گیری نادرست بود و نه نقص در بازی او ، به او تسلیت گفت.


وی افزود: "من باید نکات مثبت را بررسی کنم و نکات مثبت این است که من این هفته به اندازه کافی پرنده ساخته ام تا در مسابقات گلف شرکت کنم." "من اشتباهات زیادی مرتکب شدم ، و فکر می کنم وقتی سعی می کنید برخی کارها را کمی متفاوت انجام دهید ، این اتفاق کمی رخ خواهد داد.


در دور آخر 71 مک میلروی او را در خارج از 40 برتر قرار داد

در دور آخر 71 مک میلروی او را در خارج از 40 برتر قرار داد

"مطمئناً مواردی وجود دارد که اشتباهاتی رخ داده است که آن دسته از جوجه ها از یک چرخش بد ناشی نمی شوند فقط یک تصمیم بد یا تلاش شما برای انجام کاری است که نباید انجام دهید.


همچنین مشاهده کنید:

برایسون هنوز از لینک های گلف متحیر مانده است

 

مک ایلروی با ناامیدی باشگاه را پرتاب می کند

 

Sky Sports را دریافت کنید

 

برنامه زنده Sky Sports Golf

"امروز وقتی تصمیمات بدتر و اشتباهات ذهنی می گرفتم ، احتمالاً می توانم دو یا سه مورد را انتخاب کنم. در پایان روز حاشیه خوبی است ، و فقط باید کار بهتری انجام دهم که چه زمانی این موارد را بین خود داشته باشم؟ عکس ها و وقتی موقعیت هایی پیدا می کنم که اشکالی ندارد آن را در وسط سبز قرار داده و برابر کنم.


"من باید کار بهتری انجام دهم ، فقط شاید در آنجا کمی منظم تر باشم. من فکر می کنم اگر این کار را انجام می دادم ، احتمالاً از چند بغضی که در این هفته ساخته ام ، جلوگیری می کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد