اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

پزشک عمومی انگلیس: ماکس ورستاپن حرکات "خطرناک" لوئیس همیلتون و جشن های "بی احترامی" را انفجار داد

پزشک عمومی انگلیس: ماکس ورستاپن حرکات "خطرناک" لوئیس همیلتون و جشن های "بی احترامی" را انفجار داد

لوئیس همیلتون با وجود پنالتی 10 بر اثر برخورد ماکس ورستاپن قهرمان GP انگلیس شد. و در اولین بروزرسانی پس از بررسی های بیمارستان ، ورستاپن می گوید پنالتی "حرکتی خطرناک را که لوییس در مسیر درست انجام داد ، عدالت نمی کند." ماکس همچنین از جشن های "غیر ورزشی" همیلتون ناراضی است

توسط مت مورلیج

آخرین به روز رسانی: 19/07/21 7:56 صبح

  

کارون چندهوک در SkyPad بود تا از نزدیک نگاهی به برخورد لوئیس همیلتون و مکس ورستاپن در دور اول GP انگلیس بیندازد

ماکس ورستاپن می گوید که پس از برخورد سریع و ترسناک او با لوئیس همیلتون در GP انگلیس "خوب" است ، اما رقیب عنوان خود را به دلیل "حرکت خطرناک" و جشن های "بی احترامی" پس از پیروزی در مسابقه انتقاد کرده است.


ورستاپن پس از برخورد با همیلتون در کرنر 180 مایل در ساعت Copse در دور ابتدای مسابقه گرندپری دراماتیک یکشنبه ، در حالی که راننده مرسدس سعی در پاس برای برتری داشت ، به موانع مانع شد.


در حالی که مسابقه ورستاپن خاتمه یافت ، همیلتون با وجود 10 ثانیه پنالتی از سوی مهمانداران مسابقه ، به هشتمین پیروزی سیلورستون دست یافت. پس از آن ، او با پرچم اتحادیه جک در مقابل جمعیت خونه به خونه جشن گرفت.


لوئیس همیلتون پس از پنالتی برای سقوط ماکس ورستاپن ، قهرمان GP انگلیس شد

کریستین هورنر با انتقاد از "غیر قابل قبول" همیلتون | لوئیس: ماکس بیش از حد پرخاشگر است

در اولین بروزرسانی خود پس از تصادف ، ورستاپن - که قبل از انتقال به مرکز پزشکی و بیمارستان برای بررسی های پیشگیرانه لنگ لنگان از اتومبیل خود دور شد - اقدامات همیلتون و خارج از مسیر را هدف گرفت.


ورستاپن در شبکه های اجتماعی ارسال کرد: "اول از همه: خوشحالم که حالم خوب است." "این در 51G کاملاً تأثیرگذار بود اما احساس بهتری داشت.




"بدیهی است که از اینگونه اخراج بسیار ناامید شده است. پنالتی اعلام شده به هیچ وجه به ما کمک نمی کند و حرکت خطرناکی را که لوییس در مسیر درست انجام داد ، رعایت نمی کند.


"تماشای جشن ها بعد از مسابقه در حالی که هنوز در بیمارستان بستری است ، بی احترامی و رفتار غیر ورزشی است ، اما ما ادامه می دهیم."



همیلتون ، که جشن های بعد از مسابقه او شبیه به مراسم معمول او در سیلورستون بود ، گفت که از آگاهی ورستاپن در بیمارستان اطلاع ندارد.


قبل از اینکه ورستاپن پیام خود را ارسال کند ، در مصاحبه با Sky F1 ، همیلتون ، وقتی خبر را به او گفت ، اظهار داشت: "من این را نمی دانستم. امیدوارم که حال او خوب باشد.


"البته من خیلی دوست دارم که در تمام مسابقه با او نبردی چرخدار داشته باشم."


دکتر نجات پزشکی FIA ، ایان رابرتز ، پس از برخورد با لوئیس همیلتون ، ماکس ورستاپن را به روز می کند.

با پیشی گرفتن از لاندو نوریس ، والتری بوتاس و در مراحل پایانی ، چارلز لکلرک در راه رسیدن به یک پیروزی چشمگیر از پشت سر ، همیلتون روز یکشنبه اختلاف قهرمانی ورستاپن را کاهش داد و تنها به هشت امتیاز رسید.


مسابقه بعدی GP مجارستان است ، آخرین مسابقه قبل از تعطیلات تابستانی ، که در آن رقابت همیلتون و ورشتاپن آغاز خواهد شد.


ورستاپن یکشنبه شب از بیمارستان مرخص شد.


هورنر و همیلتون در مورد سقوط ورستاپن گفتگو می کنند

ورستاپن پس از سقوط خود - و پیروزی همیلتون - به وضوح دلگیر بود و تنها کسی در ردبول نبود.


کریستین هورنر ، رئیس تیم ، به Sky F1 گفت: "ماکس دچار یک سانحه 51G شده است ، لوئیس همیلتون یک قهرمان جهان است و نباید چنین مانورهایی را انجام دهد. این غیرقابل قبول است."


"او یک راننده قرار داده است ... خدا را شکر بزرگترین نتیجه امروز ما این است که او آسیب ندیده است. او پس از یک حادثه 51G مجبور است برای بررسی های پیشگیرانه به بیمارستان برود بنابراین امیدوارم لوئیس از خودش بسیار راضی باشد."


کریستین هورنر پس از برخورد دور اول با ماکس ورستاپن که راننده ردبول را مجبور به بازنشستگی کرد ، از برد لوئیس همیلتون تحت تأثیر قرار نگرفت.

هورنر در مورد این حادثه افزود: "او [همیلتون] یک چرخ را از گوشه داخلی به گوشه ای چسباند که شما فقط می دانید چنین کاری نمی کنید.


"در این شرایط شما فقط یک چرخ را به داخل کوپس در آن گوشه نمی چسبانید. او هیچ کجا به جلو نبود ، این تماس از جلو به عقب به عقب بود ، و سرعتی که آنها در حال حرکت هستند یکی از این موارد است سریعترین کرنرهای قهرمانی.


"لوئیس بیش از تجربه کافی برای دانستن این مسئله را دارد که قابل قبول نیست. من بسیار ناامید هستم که راننده ای با کالیبر خود باید چنین حرکتی را انجام دهد. این خطرناک است ، ناامیدکننده به نظر می رسد."


هورنر ادامه داد: "برای من ، این یک پیروزی توخالی است."


لوئیس همیلتون از مرسدس استدلال می کند که ماکس ورستاپن هنگام نبرد چرخ به چرخ در مراحل آغازین گرندپری انگلیس بسیار پرخاشگر بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد