اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

تصاویر اصلی

 تصاویر اصلی ماده اصلی یک کمپین قوی در رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام اثبات آن است. از سپتامبر 2017 ، 800 میلیون بازدید کننده ماهانه از اینستاگرام برای مشاهده ساخت پیج اینستاگرام و به اشتراک گذاری عکس ها استفاده می کنند ، که این دو برابر در سال 2015 است. خرید ممبر پروکسی تضمینی

مخاطبان آنلاین عادت دارند از هر جهت تبلیغات و محتوایی به سمت آنها پرتاب کنند. یک خوراک شلوغ در شبکه های اجتماعی به نظر می رسد مانند تاری بی پایان از داستان های پراکنده است. خوشبختانه ، شما می توانید این تیرگی محتوا را با تصاویری که در یک لحظه یک داستان را بازگو می کنند ، کاهش دهید.

 

 

مشتریان باید قبل از اینکه ارزش پیشنهادی شما را بیشتر بررسی کنند ، ارزش پیشنهادی شما را ببینند. خبر خوب این است که افرادی که مطالب شما را دنبال می کنند ، بیشتر پذیرای یک دعوت به عمل هستند. در واقع ، 75 درصد از کاربران پس از پسندیدن یک پست در اینستاگرام ، مانند بازدید از یک سایت ، خرید یا جستجوی آنلاین اقدام می کنند.


یادگیری نحوه راه اندازی Instagram برای مشاغل آسان است ، به خصوص اگر قبلاً از Facebook استفاده می کنید. از نظر تجاری ، اینستاگرام نسبت به سایت های دیگر ساده تر و زمان بر است.


می توانید از داستان های خرد بصری استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی مخاطب شما را سرگرم می کند و به سرعت طرفداران خود را افزایش دهید. این مراحل را برای ایجاد یک نمایه انجام دهید و تبلیغات تجاری خود را در اینستاگرام شروع کنید.


1. برنامه را بارگیری کنید

اگر هرگز از اینستاگرام استفاده نکرده اید ، با بارگیری برنامه شروع کنید. اینستاگرام از طریق فروشگاه های برنامه Apple iOS ، Google Play و Windows برای تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و رایانه در دسترس است.


این برنامه به سمت دستگاه های تلفن همراه متمرکز شده است و شما در بیشتر فعالیت های ارسال خود احتمالاً از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی استفاده خواهید کرد.


اگر این گزینه ها برای شما بهتر کار می کنند ، می توانید از وب سایت اینستاگرام دیدن کنید یا از این برنامه در رایانه رومیزی استفاده کنید. با این حال ، برخی از ویژگی های تلفن همراه در دسترس نیستند یا برای کار در دسک تاپ و مرورگرهای معمولی وب به پلاگین های خاصی نیاز دارند زومیت.

بنابراین ، برای اهداف این راهنما ، بر استفاده از برنامه تلفن همراه تمرکز کنیم.


2. ایجاد یک حساب کاربری

برنامه را راه اندازی کرده و به یکی از دو روش یک حساب کاربری ایجاد کنید:


گزینه 1: با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام کنید و سپس یک نام کاربری وارد کنید.

گزینه 2: اگر حساب فیس بوک دارید ، می توانید با همین اطلاعات وارد شوید و حساب ها را پیوند دهید.

قبلاً حساب دارید؟ فقط وارد سیستم شوید و مستقیماً به صفحه نمایه خود بروید.


3. به فیس بوک متصل شوید

به طور پیش فرض ، شما با یک نمایه شخصی شروع می کنید. برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت ، باید حساب خود را به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل کنید. روی نماد نمایه در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.


در گوشه سمت راست بالای صفحه ، منوی تنظیمات را باز کنید. به صورت بیضی عمودی در Android یا دنده در iOS ظاهر می شود.


در صفحه بعد ، به پایین پیمایش کنید تا «تغییر به نمایه کسب و کار» را ببینید. از طریق نمایش اسلاید تبلیغاتی کلیک کنید تا زمانی که برای اتصال به فیس بوک درخواست دریافت کنید. "یک صفحه را انتخاب کنید" را انتخاب کنید و صفحه را روی "عمومی" تنظیم کنید. روی "تأیید" کلیک کنید .


بعد ، اینستاگرام برای مدیریت صفحات فیس بوک شما اجازه می خواهد. به لیست صفحات تجاری فیس بوک که قبلاً ایجاد کرده اید نگاه کنید. صفحه سمت راست را انتخاب کنید و روی "بعدی" کلیک کنید.


فقط یک سرپرست موجود در حساب می تواند این مرحله را انجام دهد. اگر فقط یک کاربر مجاز باشید صفحه را نمی بینید.


4. تنظیم مشخصات را کامل کنید

برای پایان دادن به نمایه خود ، یک ایمیل ، شماره تلفن و آدرس برای کسب و کار خود وارد کنید. برای ادامه کار باید حداقل یکی از این قسمتهای تماس را پر کنید. اگر برخی از اطلاعات در صفحه فیس بوک شما نمایش داده شود ، به طور خودکار پر می شود.


روی «تمام شد» کلیک کنید و به نمایه خود بروید. یک نماد نمودار جدید باید در بالای برنامه Instagram نمایش داده شود. این صفحه Insights شما است که می توانید در آن تبلیغات و آمار نامزدی را ردیابی کنید.


در هر زمان می توانید به صفحه نمایه برگردید و دوباره به یک حساب شخصی بروید.


5. یک صفحه کسب و کار جدید ایجاد کنید

اگر قبلاً صفحه کسب و کار فیس بوک ایجاد نکرده اید ، می توانید همزمان این کار را انجام دهید. وقتی گزینه انتخاب صفحه را دریافت کردید ، "ایجاد یکی" را در پایین صفحه انتخاب کنید.


عنوانی برای صفحه خود تعیین کنید و دسته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه تجارت شما را توصیف کند. برخی از گزینه ها عبارتند از:


کتاب و مجله

مارک ها و محصولات

موسیقی

ورزش ها

منابع رویداد

کسب و کار های محلی

وب سایت ها و وبلاگ ها

برای کمک به افراد در جستجوی صفحه خود ، یک زیر مجموعه انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر از "مشاغل محلی" به عنوان زیرمجموعه استفاده کرده اید ، گزینه هایی مانند نوار ، بهسازی منزل ، یا هنر و سرگرمی را در اختیار دارید. روی «بعدی» کلیک کنید.


6. نمایه خود را ویرایش کنید

به صفحه نمایه خود برگردید و روی "ویرایش نمایه خود" کلیک کنید. در اینجا می توانید پیوند عکس ، بیوگرافی و وب سایت را اضافه کنید. اگر از حساب شخصی خود استفاده کرده اید ، تغییر عکس ، نام و نام کاربری را برای بازتاب تجارت خود در نظر بگیرید. استفاده از نشان و نام تجاری مارک تجاری شما باعث می شود مشتریان بتوانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند. اگر هنوز طرحی ندارید ، می توانید در عرض چند دقیقه آرم بسازید.


بیو فرصتی است برای قرار دادن برخی زبانهای مارک دار ، پیوندها یا هشتگ ها در نمایه خود. بررسی کنید که چگونه Staples تأمین کننده دفتر از bio شرکت برای مارک و تبلیغ استفاده می کند دیجیکالا:


با هم کار می کنیم محل کار خوراک ما را بخرید: like2b.uy/staples


درمورد اینکه مشاغل شما چه کاری انجام می دهد یا اینکه چگونه به مشتریان کمک می کنید ، گزارشی کوتاه بیان کنید به خاطر داشته باشید ، شما آزاد هستید که از لحن گاه به گاه راحت تری در Ins استفاده کنید آموزش نصب اینستاگرام.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد