اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

تصاویر اصلی

 تصاویر اصلی ماده اصلی یک کمپین قوی در رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام اثبات آن است. از سپتامبر 2017 ، 800 میلیون بازدید کننده ماهانه از اینستاگرام برای مشاهده ساخت پیج اینستاگرام و به اشتراک گذاری عکس ها استفاده می کنند ، که این دو برابر در سال 2015 است. خرید ممبر پروکسی تضمینی

مخاطبان آنلاین عادت دارند از هر جهت تبلیغات و محتوایی به سمت آنها پرتاب کنند. یک خوراک شلوغ در شبکه های اجتماعی به نظر می رسد مانند تاری بی پایان از داستان های پراکنده است. خوشبختانه ، شما می توانید این تیرگی محتوا را با تصاویری که در یک لحظه یک داستان را بازگو می کنند ، کاهش دهید.

 

ادامه مطلب ...

آنتونیو کونته در قاب رئال مادرید به عنوان جانشین زین الدین زیدان با مکس آلگری برای پیوستن دوباره به یوونتوس

رئال مادرید به آنتونیو کونته به عنوان جانشین زین الدین زیدان نگاه می کند. ماسیمیلیانو آلگری ، گزینه اول ، قصد بازگشت به یوونتوس را دارد. کونته پس از هدایت آنها به قهرمانی در سری A ، نیاز به کاهش مالی قابل توجهی از اینترمیلان داشت.

به نقل از اسکای ایتالیا ، آنتونیو کونته پس از از دست دادن انتخاب اول مکس آلگری ، به عنوان جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید در نظر گرفته می شود. 

 

ادامه مطلب ...

مارکوس راشفورد پس از شکست فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیگ اروپا ، "حداقل 70 فحاشی نژادی" را به صورت آنلاین دریافت کرد

مارکوس راشفورد در حالی که منچستریونایتد در ضربات پنالتی در فینال لیگ اروپا به ویارئال باخت ، تمام بازی را انجام داد و در ضربات گلزنی کرد فوروارد می گوید پس از شکست "حداقل 70 فحاشی نژادی" به صورت آنلاین دریافت کرده است. منچستریونایتد می گوید که بیشتر بازیکنان آنها پس از بازی به صورت آنلاین هدف قرار گرفتند 

 

ادامه مطلب ...