اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

اخبار ورزشی

خبر های ورزشی

مارکوس راشفورد پس از شکست فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیگ اروپا ، "حداقل 70 فحاشی نژادی" را به صورت آنلاین دریافت کرد

مارکوس راشفورد در حالی که منچستریونایتد در ضربات پنالتی در فینال لیگ اروپا به ویارئال باخت ، تمام بازی را انجام داد و در ضربات گلزنی کرد فوروارد می گوید پس از شکست "حداقل 70 فحاشی نژادی" به صورت آنلاین دریافت کرده است. منچستریونایتد می گوید که بیشتر بازیکنان آنها پس از بازی به صورت آنلاین هدف قرار گرفتند 

 

 

پنجشنبه 27 مه 2021 19:16 ، انگلستان

مارکوس راشفورد

تصویر:

مارکوس راشفورد روز چهارشنبه در فینال لیگ اروپا برای منچستر یونایتد شروع کرد

 

 

 

مارکوس راشفورد می گوید پس از شکست چهارشنبه شب منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا ، "حداقل 70 شرم نژادی" در شبکه های اجتماعی دریافت کرده است.


راشفورد در حالی که یونایتد در گدانسک برابر ویارئال به تساوی یک بر یک رسید ، کل 120 دقیقه بازی را انجام داد و در ضربات پنالتی پنالتی خود را که تیم لیگ برتری 11 بر 10 از دست داد ، به ثمر رساند.


اما به دنبال این مسابقه ، راشفورد در توییتر خود نوشت: "حداقل 70 فحاشی نژادی در حساب های اجتماعی من تاکنون محاسبه شده است. برای کسانی که تلاش می کنند حالم را بدتر از آنچه که در حال حاضر انجام داده ام انجام دهند ، موفق باشید."


روز پنجشنبه راشفورد ماهیت برخی از پیام های خود را با جزئیات توضیح داد ، و نشان داد که یک پیام توهین آمیز از طرف شخصی که ادعا می کند معلم ریاضی است ، بوده است.


Ole Gunnar Solskjaer: ما حضور پیدا نکردیم | دو یا سه بازیکن نیاز داشتند

داوید دی خیا پنالتی را از دست داد در حالی که منچستریونایتد دچار ضربات قلبی تیراندازی شد

ستاره های Sky Sports و BBC برای مبارزه با نفرت آنلاین متحد می شوند

در بیانیه ای که در توییتر منتشر شد ، راشفورد نوشت: "من اولین کسی هستم که می گوید در این فصل سختی کشیده ام. این مربوط به تعهد ، فداکاری یا توانایی نیست.


"واقعیت این است که من موانع جسمی داشته ام که مجبور شده ام برطرف شوند و هنوز هم مدیریت می کنم. گفته می شود ، هیچ بهانه ای برای شب گذشته وجود ندارد ، ما به اندازه کافی خوب نبودیم. من واقعاً متاسفم که ما نتوانست ظروف نقره را به خانه بیاورد.




"اما سیاه یا سفید ، فوتبال یک فوتبال است. همه ما یک پیراهن یکسان می پوشیم. همه ما یک توپ را لگد می زنیم.


"من از روزی که می توانم قدم بردارم این بازی را انجام می دهم. من برای انتقاد از عملکردم ساخته شده ام اما نمی توانم صحبت های میمون ، میمون ، بابون ، موز ، جنگل را بپذیرم.


"من خودم به عنوان یک هوادار یونایتد ، خواندن مطالب واقعاً دشواری است. و من فقط می توانم به این فکر کنم که این احساس من را به عنوان یک کودک هفت ساله احساس می کند که آن را می خوانم.

یونایتد گفت که آنها از سو theاستفاده راشفورد "بیزار" شده اند و افزود که دیگر اعضای تیم پس از شکست در لهستان به صورت آنلاین هدف قرار گرفتند.


در بیانیه باشگاه آمده است: "همه در منچستر یونایتد از نفرت و سو abuse استفاده آنلاین که با مارکوس راشفورد و سایر بازیکنان در شبکه های اجتماعی انجام شده پس از بازی شب گذشته منزجر شده است. به راحتی هیچ بهانه ای برای آن وجود ندارد و ما آن را کاملا محکوم می کنیم.


"منچستر یونایتد در برابر هر نوع نژادپرستی یا تبعیض تحمل صفر دارد و ما مردم را به گزارش آن از طریق manutd.com/seered تشویق می کنیم.


"ما همچنین از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و مقامات نظارتی می خواهیم اقدامات را برای جلوگیری از این رفتار نفرت انگیز تقویت کنند."


پلیس بزرگ منچستر (GMP) تأیید کرده است که در حال بررسی پست های ارسال شده به راشفورد و دیگر بازیکنان منچستر یونایتد است.


دستیار رئیس پاسبان برای GMP ، کریس سایکس گفت: "ما از تعدادی از پستهای رسانه های اجتماعی نژادپرستانه که عصر دیروز نسبت به بازیکنان بیشمار منچستر یونایتد انجام شده مطلع هستیم.


"ما از طریق پستهای دیروز که از کشورهای جهان و همچنین انگلیس نشات گرفته است ، در حال تحقیق برای این جنایات هستیم.


"مقابله با جرایم نفرت از اولویت های GMP است. ما این گزارش ها را بسیار جدی می گیریم و برای اطمینان از شناسایی افراد با شرکای خود در حال کار هستیم.


"هیچ کس نباید مورد بیزاری و بدرفتاری قرار گیرد و این امر نه تنها برای کسانی که این نظرات را دریافت می کنند ، بلکه برای کسی که در یک انجمن عمومی شاهد آن است بسیار ناراحت کننده است.


وی افزود: "کسانی که این پست ها را ارسال می کنند ، خود را نه تنها در معرض دادرسی کیفری بلکه در طولانی مدت با بیان این نظرات در زندگی شخصی و شغلی خود قرار می دهند."ما همیشه هر کسی را که قربانی یا شاهد جرم نفرت شده است ، تشویق می کنیم که آن را در اولین فرصت از طریق 101 ، LiveChat یا آنلاین گزارش دهد. در غیر این صورت می توانید به سایت www.letsendhatecrime.com مراجعه کنید."


در پاسخ به درخواست نظر از سوی Sky Sports News ، فیس بوک - صاحب اینستاگرام - گفت: "سو abuse استفاده نژادپرستانه که شب گذشته برای مارکوس راشفورد ارسال شده نفرت انگیز است و ما آن را در اینستاگرام نمی خواهیم.


"ما برای نقض قوانین خود به سرعت تعدادی از نظرات و حسابها را حذف کردیم و در حال حاضر ابزاری جدید ارائه می دهیم که با روشن شدن ، به شما کمک می کند تا کسی پیام های دیگری مانند این را دوباره نبیند.


"هیچ چیز یک شبه این چالش را برطرف نخواهد کرد اما ما متعهد هستیم که آنچه را که می توانیم انجام دهیم تا جامعه خود را از سو abuse استفاده در امان نگه داریم."


با این حال ، فیس بوک این فرصت را رد کرد که کسی را برای مصاحبه پیش ببرد.


استیو مک کلارن ، سرمربی سابق انگلیس ، می گوید فوتبال باید در نبرد علیه سو abuse استفاده نژادی پابرجا باشد و بازیکنان نباید از مبارزه با نفرت آنلاین یا زانو گرفتن دست بکشند

سخنگوی توییتر به Sky Sports News گفت: "ما نژادپرستی را در همه اشکال آن محکوم می کنیم و این رفتار ناپسند را در توییتر تحمل نمی کنیم. ما برای اجرای سیاست های خود در سراسر سرویس از ترکیبی از اتوماسیون مبتنی بر یادگیری ماشین و بررسی انسان استفاده می کنیم.


"ما قبلاً به دلیل نقض خط مشی های خود ، تعدادی از توییت ها و حساب های تعلیق دائمی را حذف کرده ایم و در صورت شناسایی هرگونه توییت یا حساب مغایر با قوانین ما ، اقدامات خود را ادامه خواهیم داد."


راشفورد همچنین به دنبال تساوی یونایتد مقابل آرسنال در ژانویه به صورت آنلاین مورد سو online استفاده نژادی قرار گرفت و پس از آن مهاجم گفت: "بشریت و شبکه های اجتماعی در بدترین حالت خود هستند.


"بله من یک سیاه پوست هستم و هر روز افتخار می کنم که هستم. هیچ کس یا کسی اظهار نظری نمی کند که احساس متفاوتی در من ایجاد کند. بنابراین متاسفم اگر به دنبال یک واکنش شدید بودید ، فقط به سادگی قصد ندارم آن را به اینجا برسانم.


"من تصاویر صفحه را به اشتراک نمی گذارم. انجام چنین کاری غیرمسئولانه است و همانطور که می توانید تصور کنید هیچ چیز اصلی در آنها وجود ندارد. من کودکان زیبا از هر رنگی را دنبال می کنم و آنها نیازی به خواندن آن ندارند. رنگ های زیبایی که فقط باید جشن گرفته شود. "


تنها چند هفته پس از دریافت این سو abuseاستفاده ، راشفورد در گفتگو با Sky News ، از شرکت های رسانه های اجتماعی خواست که اقدامات بیشتری برای جلوگیری از سو users استفاده نژادی کاربران از طریق سیستم عامل های خود به کاربران انجام دهند.


راشل یانکی وینگر سابق انگلیس و آرسنال می گوید بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد بازیکن منچستریونایتد که مرتباً مورد آزار و اذیت نژادی قرار می گیرند ، باید فکر کنند که از شبکه های اجتماعی خارج شوند

وی گفت: "سو abuseاستفاده آنلاین: متوقف کردن آن باید آسان باشد ، فقط غیرفعال کردن حساب ها. ما می دانیم که ساخت چهار یا پنج حساب کاربری بسیار آسانی است اما اگر مجبور باشید همه آنها را مسدود کنید ، همه آنها را مسدود کنید.


"این مربوط به خود شرکت های رسانه های اجتماعی است. اگر دیدند کسی به هر طریقی سو abاستفاده می کند ، باید فوراً حساب آنها پاک شود - با این روش برخورد خواهید کرد.


"احساس می کنم به اندازه دیگران تأثیر نمی گذارد ، زیرا من به طور فعال در شبکه های اجتماعی حضور ندارم ، بنابراین نیمی از مطالبی که در آنجا ادامه دارد ، آنچه مردم درباره من و افراد دیگر می گویند ، من واقعاً در آن حضور ندارم بالای و من آن را نمی بینم.


"اما این مکانی است که مردم باید از آن لذت ببرند. ده یا 15 سال پیش آنجا نبود و ما خوش شانس هستیم که می توانیم با مردم در سراسر جهان و از فرهنگ ها و آیین های مختلف ارتباط برقرار کنیم.


"احمقانه است که از آن در منفی استفاده شود و امیدوارم که آنها بتوانند این مسئله را مرتب کنند و می تواند محل خوبی باشد."FA با راشفورد تماس می گیرد و قصد دارد در یورو از بازیکنان انگلیس حمایت بیشتری کند

ادلین جان ، مدیر FA برای برابری ، تنوع و گنجاندن ، می گوید سو the استفاده نژادی راشفورد در شبکه های اجتماعی "نفرت انگیز" بود

اتحادیه فوتبال انگلیس با مارکوس راشفورد تماس گرفته است تا از وی حمایت تخصصی کند و همچنین اقدامات جدیدی را برای حمایت از تیم بزرگسالان مردان انگلیس در صورت هدف قرار گرفتن نفرت آنلاین در یورو انجام داده است.


هیئت حاکمه فوتبال آگاه است که بازیکنان در حالی که برای مدت طولانی از تیم ملی دور هستند ، از شبکه های پشتیبانی معمول در باشگاه های خود و از دوستان و خانواده نیز دور هستند.


این اقدامات شامل مواردی است که بازیکنان باید از آنها در باشگاه های لیگ برتر خود حمایت کنند و شامل نظارت مستمر و خودکار بر سیستم عامل های آنلاین بازیکنان در طول مسابقات ، با مشارکت لیگ برتر است.


همچنین اطلاعات دقیق در مورد نحوه بازیکنان برای جلوگیری و گزارش سو ab استفاده کنندگان ارائه خواهد شد.


اتحادیه فوتبال در تمام یورو با واحد پلیس فوتبال انگلیس ، که بطور خاص بر سو abuse استفاده آنلاین متمرکز خواهد بود ، ارتباط نزدیک خواهد داشت.


هر بازیکنی در صورت احساس احساس تمایل به صحبت با یک متخصص ، به یک روانشناس در داخل کارکنان انگلیس دسترسی خواهد داشت. اگر پروتکل ها شناسایی کنند که مورد سو abuse استفاده قرار گرفته اند ، این مستقیماً ارائه می شود.


اگر بازیکنان بخواهند با شخصی خارج از اردو صحبت کنند ، ادلین جان ، مدیر جدید تنوع و گنجاندن اتحادیه فوتبال انگلیس ، نیز به صورت شبانه روزی در دسترس خواهد بود.


انجمن فوتبالیست های حرفه ای نیز بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده بود: "PFA از اینکه مارکوس راشفورد سیل آزار نژادپرستانه دریافت کرده است بسیار مبهوت است.


"علی رغم تحریم های سراسری و شواهد انکار ناپذیر مبنی بر میزان سو abuseاستفاده برای بازیکنان ، شرکت های رسانه های اجتماعی هنوز اقدامات کافی را برای محافظت از بازیکنان انجام نمی دهند.


"یک بار دیگر ، ما خواهان تصویب لایحه ایمنی آنلاین دولت هستیم که در اسرع وقت انجام می شود تا شرکت های رسانه های اجتماعی پاسخگو باشند.


"شرکت های رسانه های اجتماعی بارها و بارها نتوانسته اند از نژادپرستی در سیستم عامل های خود استفاده کنند و از مسئولیت اخلاقی خود در برابر افرادی که از آنها استفاده می کنند غافل شده اند."


جنسون دکمه ، گری لینهکر ، کلی کیتس ، آلن شیرر ، گری نویل ، میکا ریچاردز ، گابی لوگان ، آبونی-رینفورد-برنت ، جیمی کاراگر ، جرمین جنس ، جیمی ردنپ و ناصر حسین در میان ستاره های بی بی سی و آسمان علیه تنفر آنلاین: نفرت برنده نخواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد